Przemiany

Przemiany

Faisal

Z Faisalem miałem przyjemność pracować jedynie niecałe 2 miesiące. Przyleciał z Kuwejtu przygotować się do swojego ślubu. Problem polegał na tym, że nie był w stanie sobie gotować tu na miejscu, więc wszystkie posiłki jadał na mieście. Działaliśmy przez to bardzo po omacku pod kątem dietetycznym. Natomiast był wytrwały i ciężko trenował, słuchając się moich rad i wskazówek dietetycznych.


Efekt: 8kg w dół
Obwód pasa: -11 cm
Obwód w talii: -7 cm
Pozostałe obwody: 2-3 cm

Kasia

Kasia! Jeden z dowodów na to, że trening i transformacja naszego ciała to nie zawsze kalorie, powtórzenia i rygor. Podczas treningów z tą osobą runęły wszystkie koncepcje oraz to, czego do tej pory nauczyłem się na „klasycznych” szkoleniach.
Jest to mój najwytrwalszy i najwierniejszy podopieczny, z którym mam przyjemność współpracować juz prawie 5 lat! Można powiedzieć, że znamy się już jak łyse konie i doskonale wiemy, jak przekonać drugą stronę do swoich racji.
Jej przemiana jest zarazem najbardziej wszechstronną i holistyczną transformacją, w jakiej miałem przyjemność uczestniczyć. Oprócz sylwetki, która niewątpliwie uległa dużej zmianie, do jakich zaliczyć należy między innymi redukcję około 6-8kg masy ciała, zmianę proporcji sylwetki, rozbudowę mięśni oraz zmniejszenie tkanki tłuszczowej. Ponadto koniecznie należy wspomnieć o przemianie sprawnościowej (co widać na załączonych fotografiach). Najważniejsza z nich jednak to przemiana
mentalna, związana ze zmianą podejścia do treningu, do życia, do codziennych problemów oraz przełamywania barier i zmuszania sie czasem do rzeczy, na które nigdy wcześniej by sie nie odważyła.

Ewa

Kolejna przemiana do kompletu 🙂 Bardzo zmotywowany i ciężko pracujący człowiek!
Z Ewą spotykaliśmy się 2 razy w tygodniu na treningi siłowe, natomiast całą resztę roboty odwalała sama. Oczywiście nie obyło się bez prowadzenia dietetycznego, bo bez tego ani rusz, a dzięki temu, że trzymała się planu, chociaż bywały skoki w bok, efekt jest konkretny i chyba nie wymaga dużego
komentarza 🙂 Powyższe zestawienie to efekt 2 miesięcznej pracy. Pierwsze dwa zdjęcia od lewej to okres wakacyjny 2015, natomiast ostatnie zdjęcie przedstawia stan aktualny. Ubytek kilogramów to zaledwie 5 kg, jednak sylwetka zdecydowanie zyskała na jakości i proporcjach.


Pas: -8 cm
Talia: -7 cm
Udo: -5 cm
Pozostałe obwody: -2 cm

Agnieszka

Mama dwójki dzieciaków i efekt naszej półrocznej współpracy. Agnieszka zgłosiła się do mnie pod koniec listopada w celu poprawienia sylwetki i "poruszania się", a także poprawy brzucha, który był jej bolączką po dwóch ciążach. Aktualnie zdrowy styl życia stał się jej pasja i każdą wolną chwilę poświęca na samodzielne zgłębianie wiedzy o tematyce treningowej oraz dietetycznej. Jest żywym
dowodem na to, jak wiele można osiągnąć, jeśli wkłada się w to serce 🙂 


To nie Photoshop! Zdjęcie po lewej to wakacje 2015, zdjęcie po prawej forma na sezon plażowy 2016.

Marcin

Z Marcinem współpracowałem od 7 miesięcy. Oprócz wzrostu wytrzymałości, mobilności i siły zrobiliśmy ogromny progress sylwetkowy!  Znów różnica wagowa między zdjęciem pierwszym a drugim to zaledwie około 3-4 kg. Zyskaliśmy
natomiast sporo masy mięśniowej przy dość znacznym spadku tkanki tłuszczowej.

Kasia

Kolejna młoda mama udowadnia, że wszystko się da, jak się konsekwentnie realizuje założenia planu. Współpracowaliśmy wspólnie około pół roku. Następnie Kasia zaczęła trenować na własną rękę, z moimi wskazówkami. Podsumowując, całość trwała około 10 miesięcy ale Kasia była bardzo wytrwała i nie odpuszczała treningów. Dietetycznie na początku bez liczenia kalorii, a później z bardziej określonymi wytycznymi, które były przestrzegane w różnym stopniu 😀


Myślę, że znaczenie aktywności fizycznej w codziennym życiu i głód ruchu zostały zaszczepione. Ze spokojnym sumieniem mogę podsumować całość naszej pracy.


Girls power!

Kuba

Rozpoczeliśmy współpracę około półtora roku temu i muszę przyznać, że nie był to łatwy kawałek chleba. Z jednej strony musieliśmy uporać się z podstawami takimi jak: kwestie typowo sylwetkowe, uregulowanie jadłospisu oraz zaprogramowanie treningu, z drugiej zaś bardzo duży nakład sił poświęciliśmy na pracęnad wadami postawy, asymetriami,  przeprogramowaniem mechaniki chodu i
pozycji stojącej. Poczyniliśmy ogromne postępy począwszy od poprawy sylwetki, postawy ciała, zmiany podejścia żywieniowego oraz wyeliminowaniu niewłaściwych nawyków, kończąc na radykalnej zmianie mentalnej i podejściu do wielu kwestii dnia codziennego.


Waga: -13kg
Obwód talii: -12cm
Obwód pasa: -12 cm
Oczywiście praca nie jest jeszcze zakończona. Wciąż działamy, starając się stworzyć jeszcze lepszą wersję Kuby.

Eryk

Z Erykiem jak do tej pory miałem przyjemność pracować tylko miesiąc. Jego celem było nauczenie się prawidłowo wykonywać podstawowe ćwiczenia siłowe. Drugim celem, w zasadzie najważniejszym,
było uporanie się z dość widocznym bocznym skrzywieniem kręgosłupa w odcinku piersiowo-lędźwiowym, połączonym z rotacją kręgu w odcinku piersiowym, a w efekcie z dość spora ilością asymetrii w układzie ruchu. Na ten moment Eryk musiał przerwać treningi ale oto co udało nam się osiągnąć w 8 treningów. Tak, osiem.

Z kim współpracuję?

Osoby początkujące w świecie sportu lub wracające po wieloletniej przerwie. Jeśli nigdy nie byłeś na siłowni, nie wiesz jak się do tego zabrać i jak poprawnie wykonywać ćwiczenia lub ostatnią styczność z aktywnością fizyczną były zajęcia    WF-u w szkole podstawowej.

Sportowcy wyczynowi. Nie trenuję z kulturystami i zawodnikami sportów sylwetkowych, ale jeśli uprawiasz jakąś dyscyplinę sportu zespołowego lub indywidualnego i chcesz zwiększyć osiągi i wyniki, pomogę Ci budować ogólną bazę siłowo-sprawnościową.

Osoby zmagające się z wadami postawy lub problemami narządów ruchu. Nie jestem fizjoterapeutą. Ale jestem dyplomowanym specjalistą od korekcji wad postawy, ponadto moje doświadczenie i praktyka zawodowa pomaga skutecznie walczyć z dolegliwościami bólowymi w zakresie kolan, barków, kręgosłupa itp. W razie bardziej złożonego problemu chętnie skieruję Cię do odpowiedniego fachowca.

Osoby, które po prostu chcą pozbyć się kilku zbędnych kilogramów. Bez względu na staż treningowy, wiek, pleć czy zainteresowania. Rozpisuję klasyczne diety redukcyjne oraz układam plany żywieniowe, porządkujące jadłospis i wprowadzające zdrowe nawyki. W razie napotkania bardziej złożonych problemów natury zdrowotno-hormonalnej współpracuję z dietetykami klinicznymi, którzy chętnie pomogą w zwalczaniu wszystkich przeciwności.

Opinie

Poprzedni
Następny

Co mogą Ci dać treningi ze mną?

Utrata zbędnych kilogramów i uzyskanie estetycznej sylwetki.
Nauka specjalistycznych elementów sprawnościowych
(stanie na rękach, głowie, przewroty, wymyki).
Zwiększenie szeroko rozumianej sprawności i kondycji.
Korekcja wad postawy
(skolioza, krzywe kolana, płaska stopa, okrągłe plecy).
Niwelowanie dolegliwości bólowych w plecach, barkach, biodrach, karku itp.
Nauka klasycznych ćwiczeń siłowych i kulturystycznych.
Poprzedni
Następny
Utrata zbędnych kilogramów i uzyskanie estetycznej sylwetki.
Nauka specjalistycznych elementów sprawnościowych
(stanie na rękach, głowie, przewroty, wymyki).
Zwiększenie szeroko rozumianej sprawności i kondycji.
Korekcja wad postawy
(skolioza, krzywe kolana, płaska stopa, okrągłe plecy).
Niwelowanie dolegliwości bólowych w plecach, barkach, biodrach, karku itp.
Nauka klasycznych ćwiczeń siłowych i kulturystycznych.

Copyright: Piotr Janczura